Väntan

Sitter i Örebro och väntar på att borsta tänderna, sen blir det sängen. Tidig morgon imorrn, klockan sex ska vi sitta i bilen och börja vår långa resa.

Körde faktiskt från Lisa och hit med Sofia brevid mig som lurade in mig på fel gator utan att jag panikera och föll död ner. Fick inte ens ett enda motorstopp, trots att det är en ny bil. Jäj.

Rymde hit igår ändå, orkade inte va kvar även fast det ibland inte känns som om jag orkar vara nånstans. I ett par dagar har jag bara velat dra hem till Rossön och bara komma bort. Men kommer ju att åka förbi Sundsvall och Ö-vik imorrn så lite av mina känslor kommer nog att gå över.


Skrev och skickade iväg brev förut.. Vet inte riktigt hur jag känner. Men så vet jag inte så mycket alls.


Jaja, imorrn blir det Piteå och Elin iallafall. Najsligt helt klart. Även om jag och Sofia båda tyckte att Sundsvall hade vart en skönare alternativ. Tss.


Känner stor separationsångest faktiskt.. Det hade jag aldrig kunnat tänka mig. Låg vaken till klockan fyra i tisdagsnatt och läste klart boken.
Lite sorg, men.. det löser sig det nog med.


Nej, godnatt världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0