Biltur

Jag är alltför duktig på att förstöra saker. Eller så är det det att jag är för duktig på att slänga iväg grejer utan nått speciellt mål, sen sätt jag mig på det och när jag känner att jag sitter på nått så hä jag sönder det när jag drar fram det. Typiskt helt enkelt.
Blir till att handla nytt. Klantarsle.


Inatt blev det inte mycket sömn, så fort jag somnat så small det till på rutan. Och under den tiden jag väl sov så var det alltför mycket ilska i det jag drömde. Jag hatar när det är sådär.. Tycker inte om att vakna arg.

Vaknade till tillräckligt så att jag och Lisa kunde ta oss iväg för att köpa nått gott. Det blåste lite småjobbigt, men jag tyck det var värre för ett par dar sen. Fast skillnaden var att det blåste nonstop nu.
När vi degat ett bra tag så gav vi oss ut på en rolig biltur destination öb. Efter ganska många om och men hittade vi rätt tillslut, fast vi hade bara 20 minuter på oss. Tss. Det blev en snabbis på Överby med så nu äger jag ett par byxer och även en t-shirt, utan att bli alltför fattig.

En givande lördag med andra ord, men framförallt rolig. Rätt svårt att misslyckas.



Hittade nyss en helt underbar låt. Ska nog lyssna på den ett par gånger innan det bli till att borsta tänderna och sängen.
Behöver sova en hel natt i sträck.


MoDo Hockey.
Det är allt jag säger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0