Flykt

Det är så skönt att fly och försvinna från sitt eget liv ett tag, men det är så tungt när tillflyktsorten tar slut. Att stå kvar med en tomhetskänsla och inte riktigt veta vad jag ska ta mig till.


Vaknade till av blåsten imorse. Inget regn dock, en suck av lättnad för det.



Gruppdejt ikväll med mat och film. Mycket skratt som vanligt. Pågrundav en viss händelse för ett par dar sen, som inte var nånting med men just nu är ingenting allting, trodde jag inte att jag kunde ha kul längre. Det är väl bara att höra fel sak vid absolut fel tillfället helt enkelt.
Iallafall var det kul och skönt att inte behöva tänka på ett par timmar.
Lite ledsen över att jag hoppat av, nu är det vfu-tider igen.. Hade vart riktigt kul att träffa alla underbara barn igen, men så är det.


Skärpning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0