Garnjakt

2008 började ju faktiskt väldigt bra för mig igår, glömde bort det. Jag hittade åt foten till datorn när jag städade! Jag som trodde att den skulle va borta för all framtid och att datorn inom kort skulle gå och dö, men så är nu inte fallet när jag kunde hä tillbaka den igen.

Telefonen har ring konstant med, så än lever jag i min bubbla.



Idag har jag och Lisa vart ute på garnjakt i 2,5 timme. Hittade rätt mysigt garn på första vi va in på, sen gick vi runt Vänersborg. Rätt typiskt att så fort det är nått som ska köpas eller tittas på så går det inte att hitta.
Men nu har jag så att jag kan göra ett par strumper till. Najsbajs så att säga.
Kanske borde ta och utbilda mig till syslöjdslärare, känn mig lite småduktig när jag få Lisa att förstå. Hoppas bara att det slutar bra med, så jag kan va stolt för oss båda. Haa.


Sen var det till att försöka tina upp ett tag innan jag skulle iväg på ica och handla lite, men den planen gick inget vidare. Tyvärr går det inte att hoppa i duschen så fort det känns som om jag ska gå sönder av kylan, annars hade jag gjort det.
När jag väl hade halvtinat så ringde Lisa och det begavs iväg på ica. Jag som skulle storhandla mat köpte så gott som ingenting.. Välkommen in.
Påvägen tillbaka så ringde Sofia, hon och Elin hade planer på att komma hit. Såg på film och snacka skit, precis som det ska va.

För helvete folk. Dont go. Stanna kvar.
Jag ska införa en lag som säger att folk ej får lämna sina vänner, om det är såna vänner som det mongoas med i hög grad.
Det borde vara förbjudet.




Insåg idag att det är sju år sen nu. Förstår inte var tiden tar vägen. Sju år sen jag satt där i soffan och höll hon i handen.
Snart har jag levt utan dom lika länge som jag levde med dom. Det skrämmer mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0