Hammarslag

Fick svar imorse, positivt. Har kollat tidigare år och gått från alla möjliga sinnesstämningar, men jag hoppas och tror att detta kommer att gå vägen.
Det är ju inte direkt så att jag har kassa betyg, nog för att dom skulle kunnat vart mycket bättre.. Men dom två senaste åren skulle det va lugnt.. Plus att det inte vart ett alltför högt antal mänsker som haft det som första val heller.
Ja, det kan jag ju säga att jag har hållt på att bli galen.

Har läst igenom det flera gånger och det är verkligen.. ja, rätt. Visst, det är inte en renodlad journalist-linje men det som ska göras är det jag tycker är otroligt intressant. Jag kommer att få den insyn jag den senaste tiden velat ha, när jag fått den så vet jag vad jag vill.
Det här är precis det jag behöver!

Det jag såg och läste igår.. Kan erkänna att det var det som verkligen gör att jag vill. Går inte att beskriva.. Kan nog kalla det mitt livs stora kärlek skulle jag tro. Och att jag nu är nått år ifrån att göra det verkligt.. tänk att.



Bara småsaker som ändå betyder så mycket. Tack. Hoppas ni förstår hur mycket jag tycker om er.



Nä, nu ska jag fortsätta lyssna på min musik innan det är dags för att få uppleva spelningen som jag hade gett så mycket för att gå på..
21:30 är det dags, det ska bli ett sånt bra slut på denna dag.


Jag mår så bra med mina hemgjorda tjocksockar, dock i omaka par då jag bara hittar åt den ena av båda.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0