Lättnad

Sicken inledning på detta år. Jag mår så jäkla bra. Det är som att det senaste året bara försvunnit och allt känns super. Nästan iallafall. Om jag bortser från att alla snart har lämnat mig, era jäklar, så känns det bara.. obeskrivligt bra. Och vad mer kan jag begära?



Torsdagen slutade på Lipz, inte riktigt planerat och tur va väl det. Men det är klart att jag ställer upp för Elin, hon skulle ju ändå åka hem (läs idag.. suck.)
Det var riktigt kul faktiskt, trot eller ej. Mitt kylskåp som va fullt är numera tomt, men det var det värt.
Skrattade hela kvällen och blev lite nostalgisk med, tss.
Iochförsig såg jag inte mycket av Elin och Lisa, dom var för upptagna med att dryga sig på dansgolvet.

När jag vaknade igårmorse var jag riktigt extremt sliten. Tog mig flera timmar att ringa Lisa bara för att mobilen låg vid mina fötter och jag verkligen inte orkade sätta mig upp och luta mig efter den. Men trots att jag var tröttare än något så kunde jag inte sova, som tur var hade jag Vänner inne i dvdn och tvn stog på.

Lisa och Mimmi kom förbi en sväng och när dom vart här dök Elin och Arvid upp. Jag hade hyperdamp och förstår inte hur dom orka med mig, jag hade gått direkt. Tss.
När jag är på det humöret, sliten och trött och allmänt mongo, då är det som det är. Munnen går i ett. Elin sa att det var bra för då behövde dom inte lyssna, för jag avslutade inte en mening.
Försökte dels övertala Arvid att följa med på Kent den 14:e februari och dels övertala Elin att stanna kvar och inte fara. Tror inte att det gick nått vidare i nått av fallen..

Deprimerande när Elin åkte, vet ju inte när jag få träffa hon igen. Och på dom här dagarna vi umgåtts igen så inser jag hur mycket jag har saknat hon. Trots allt är det ett halvår (!) sen jag träffa hon sist.. Borde va olagligt.
Men ändå är hon den som vet mest, tss. Egentligen borde jag va stött över det hon skrivit på sin blogg, men jag förlåter dig Lääälin.
Trots allt är det kanske roligt? Haaaa   haaaa.
Nåååååja.

När jag va ensam igen skulle jag se på Fredrik och Filip, men var för deprimerad.. Slängde på Vänner istället och såg på det resten av kvällen och halva natten. Stickade också över en halv strumpa.
Ser inte framemot när jag sett klart alla säsongerna igen.. Blä.




Kom ihåg vad sidan hette där det går att kolla urvalet för högskolan och universitet höstterminen 2007, så har nyss kollat in det och Elin, det var 14,80!
Så.. vem vet?



Det var precis vad jag behövde. Tänk så det kan va.
Men jäklar i mig, det säger jag bara.
Tänk, vissa saker blir som dom önskats. Ibland iallafall..
Kanske inte exakt, men litegrann.

Yummie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0