Lösning

Har skickat iväg till mejl så förhoppningsvis får jag svar på mina frågor imorrn, dom där sista som har väldigt stor betydelse.
Även fast det är som gott som färdigt nu och jag mår så otroligt bra! Det som oroar mig mest är att nått ska lyckas förstöra detta.. nån liten detalj som jag inte haft nån tanke på. Kan inte komma på nått som omöjliggör detta, men med tanke på så skulle jag inte bli förvånad. Positiva tankar.

Svar imorrn med dom svar jag hoppas på och det är som.. bra.


Kan inte sova längre, är alldeles för uppspelt för att mitt liv håller på att lösa sig på ett så bra sätt att jag undrar om allt är ett skämt.
Resultatet av detta är att jag är alldeles för trött på dagarna och har sås i huvet, men det blir nog bra en vacker dag det med.

Tillochmed 14 februari verkar lösa sig. Gör det det kommer jag att vara så glad att jag spricker.


Ett sms imorrn och utrensningen kan börja, skulle dock ha vart och köpt en sån där häng-grej som Lisa köpte. Typiskt.



Jag har så mycket bra musik, finns det nått bättre än att råka ramla över en låt och sen få tag i ett album som är underbart. Ser väldigt mycket framemot resan till Piteå då det bästa sättet att lyssna på musik är i en bil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0