Måndag

Har vart lätt i huvudet idag, kunnat tänka utan några större problem. Förutom vissa saker som jag ännu inte kan röra med en tanke, obehagskänsla bara. Men det blir nog bra en vacker dag det med.

Insåg att det var måndag idag, bara en sån sak. Så löjligt.


Min lista på försvunna saker växer sig längre, min diskpropp är spårlöst försvunnen.. Vars kan en diskpropp ta vägen? Den bruka ligga på tre olika ställen, under diskstället, i diskhon eller på högersidan, men ingenstans finns den att hitta. Köpte en ny förut som inte passa.. Det var ju också lite oväntat.
Mp3:n dog när jag gick hem efter svenskan så jag tänkte att jag skulle ladda batterierna så att jag skulle kunna lyssna imorrn, men fanns laddaren att hitta nånstans? Och det är ändå en grej som jag flyttar minst en gång om dan bara för att den är ivägen. Hitta den nu ikväll under en massa plastpåsar. Ännu ett smart ställe att lägga nått på.

Kvällen har bara krånglat.. Jag är nog världens mest otekniska. Får inte till så att jag kan lyssna på live-matchen på radion.. Fast, med tanke på hur det slutade ikväll så.. suck.
På nått sätt går det inte att lägga in bilderna från kameran på det bra sättet längre. Halvless.

Tur då att det finns bra musik att lyssna på..



Nää, om jag kanske ska ta mig en dusch innan sängen. Frågan just nu är ifall matten skulle va inlämnad imorrn? Men det lär väl ska märkas.
Godnatt, helst utan dom där återkommande ångestdrömmarna.



   

Önskar att jag hade knäppt kort när dom va upphängda i köket, så snyggt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0