Ohaspat

Det måste hända nått drastiskt med min sömn, annars kommer det här att sluta illa. Kan verkligen inte somna. Imorse när jag väl tagit mig upp och gjort allt som ska göras på morron drog jag på mig mina byxer som var omöjliga att vika så att det bli bra.
Hade inte tid att fixa till det var tvungen att stressa iväg till skolan. Mp3:n skulle självklart dö och batteriet som jag vet att jag lagt i fickan för några dar sen var borta.
Stress, stress. Det hela höll på att sluta med att jag höll på att bli påkörd, dock var jag oskyldig till det.
Kom i tid och gick in i klassrummet, inser då att jag har på mig ett par andra byxer än jag tagit på mig. Inte så konstigt då att batteriet inte fanns där plus att det var svårt att vika till dom, när det visar sig att dom jeans jag har på mig är dom enda jag äger som jag inte behöver vika.

Lektionen var ett skämt. Det var Ally McBeal så det sjöng om det, kunde riktigt se framför mig vissa saker.. Ja jisses, jag är nog rätt mystisk av mig.
Funderade starkt på att gå hem och dra nått över mig, var inte på så bra humör.. Men gjorde inte det, inte bra med frånvaro.



Gårdagens konsert.. hur mycket hade jag inte gett för att fått uppleva det i Juni? Att vara där och lyssna på den vackraste musiken. Jag ryser i hela kroppen.



Funderar på att sluta tänka och prata om det.. iallafall för ett litet tag. Tanken på att jag är så nära.. (Är jag verkligen det?)
Jag har drömt om det hela livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0