Rätt riktning

Dagen började som en "skutt"-dag, då när jag helst bara skulle vilja skutta mig fram här i världen. Svårt att förklara, men det är riktigt skönt när det känns så.
Var på Ica och hämtade ut paketet med en massa bra kläder, så snart blir det utrensning här.


Skulle ha åkt till Överby och tittat på Sofia när hon valde glasögon, men kom på att jag borde prioritera plugg vilket jag självklart inte gjorde.
Ett stort bevis på att mitt nörderi går ut över mitt sociala liv.. Trots allt är det slut nu och jag är lite förvirrad, vet inte vad jag ska ta mig till riktigt. Tomheten kommer snart att infinna sig.
(Igår satt jag i 40 minuter och stirrade in i ett ljus, så mycket tar nörderiet över.)



Men det är med en känsla av att allt kommer att lösa sig som jag kommer att gå att lägga mig med nu. Det hela började igår när Sofia kom förbi (jag trodde att klockan va elva - tolv, men den va ett, ännu ett bevis på nörderiet) och rörde om det i huvet på mig.
Även fast jag är den jag är och vänder allt till.. Jag kan helt enkelt inte ta vissa saker seriöst, ser alltid nått bakom.
När Lisa ringde ikväll så berätta jag för hon och vi kom fram till så bra lösningar. Det här kommer att bli så bra.
Ska diskutera igenom det med Sofia imorrn och fråga om hon kan fixa fram en katalog till mig.


Jag är riktigt sugen. Trots allt kan detta va ett steg närmre det jag vill.
Åh, jag är bara så glad. Det kommer att lösa sig.
Det är en sak som oroar mig dock, att det är för bra för att kunna gå.



Lite skrämmande drömmen inatt.
Att det kan bli som det blir ibland, som jag bävar för faktiskt.. att tvingas uppleva det så.. Inte alls så trevligt.
Det postiva är att det går att vakna ifrån, om det då skulle hända på riktigt?
Jag skulle nog bli galen påriktigt, eller knappt reagera för att det är precis vad jag väntar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0