Rysningar

Efter nattens utbrott har jag lugnat ner mig lite. Förstår inte hur vissa mänsker beter sig. Eller hur jag kan va så otroligt dum att jag litar på folk.
Får se om det kommer om några dar, igår var det väldigt nära. Ska bara utveckla det mer och sen, då.
Skit också.


Gårdagens bästa var när Antonia ringde mig, hade jag vetat vad som väntat så kanske jag struntat i att svara.
"DUU!"
"Mmm.."
"Lyssna här!"
Sen spelade hon nu tändas tusen juleljus.. på sin nystämda fiol och jag skrattade. Skrattade och blev lättad över att jag inte bor hemma längre och behöv lyssna på det.
Nu väntar jag bara på att hon ska ringa och berätta att pappa slängt ut den i snön.


Blev så där tvärdålig igår under hockeyn också, så jag missade andra perioden. Kom tillbaka lagom till tredje och jag var aldrig orolig att Kanada skulle vinna med 2 - 0.
Som dom spelade under tredje så hoppades jag verkligen att dom skulle vinna.. Men när det blev förlängning så kändes det bara skit. Av nån anledning fick jag MoDo-känsla över det och ja..
Kanada.. blä! Tycker inte om dom.


Dagen idag har mest bestått av skider. Hur stort som helst! Det är så kul att det äntligen är tjejernas tur att dominera.
Kallas ryck.. usch, jag ryser i hela kroppen. Grymmast i världen helt enkelt. Sicken vecka det har vart.

När allt var slut så blev det en promenad i snön, tösnö.. Riktig underbar tösnö.. Blev inte ens blöt om foten fast jag hade mina svarta nikeskor som det är ett hål i.
Det roligaste var när en traktor som höll på att ploga undan snön undvek att köra ner en snögubbe. Jag tyckte att det var en sån fin gest, tänk så glad barnet som gjort den ska bli imorrn. Fast på hemvägen ändrade jag mig, för då hade traktorn halshuggit den. Typiskt.


Hittade åt halsbandet idag. Så året fortsätter bra. Hade varit extremt tungt om jag hade tappat bort det.



En specialhälsning till min käre vän Elin som sitt uppe i Piteå och är allmänt dryg.


Du vet det vi satt och skrev om förut? Klart du gör, eftersom du är helt övertygad om nått som inte stämmer.
Jag förstår att det är lätt att tro det, tillochmed jag gjorde det. Men jag vet bättre nu.

För till saken hör att jag mådde så otroligt dåligt där ett tag för nått som jag borde gjort så annorlunda, men sen kom jag på att herrejäklar nu får jag ta och skärpa mig.

Och för ett litet tag sen insåg jag att jag skiter fullständigt i vilket. Speciellt efter en viss händelse..
Så fint.

Det här var mer för min skull nu när jag försöker få ner det i ord. Timmarna går att räkna till precis det ögonblick jag insåg att det är lugnt nu.
Även om det som avgjorde saken inte är som jag fått för mig så spelar det ingen roll.


Vad var det jag sa? Yummie.


Kommentarer
Postat av: DIN LILLASYRRA

WTF?! DET VAR JU INTE DEN JAG SPELADE!!
Hörde du inte ens att det var Blinka lilla stjärna??? HAHA!

2008-01-06 @ 21:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0