Stenbrott

Det är kväll och jag är trött. Väldigt trött, problemet är bara att jag inte har borstat tänderna än. Inte bra, brukar nästan jämt leda till att jag bli pigg.


Uppsatsen idag.. Vad ska jag säga? Katastrof kanske är att ta i.. men så himmelens långt därifrån är det nog inte. Typiskt.
Hade mina aningar om att det skulle handla om resor, vilket det också gjorde. Det är inte direkt mitt favoritämne.. Rätt bra att skriva om Steve Irwin, men så är jag inte som alla andra heller. Tss.


Insåg idag att jag utsätter mig för en onödig risk, idag hela tre gånger..! Men så kom jag på att jag har glasögon (nya tillochmed) och ny hårfärg, även ny jacka och skit.. så kanske det är lugnt.



Återigen är jag glad för tre personer i mitt liv som jag inte behöver censurera något för, även om jag gör det ibland.. Men vissa saker håller jag nog helst för mig själv..
Iallafall är jag glad att ni finns. Speciellt såna här dar när jag inte vet vars jag ska ta vägen.

Nu är jag seriöst rädd och det skrämmer mig riktigt rejält.



Att tala med Lisa när båda är trött och inte lyssnar på den andra kan inte sluta bra.
Slåssande ishockeyspelare är min passion och din, det är stångande getter.

Det är humor på hög nivå.



Behöver inte säga mer, det är allt det är.
Stenbrott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0