Synen

Tänk så mycket det finns att göra istället för att gå till biblioteket och plugga i lugn och ro. Var faktiskt riktigt påväg att gå till biblioteket men problemet var att det var så jäkla kallt idag. Känslan av vår som va rätt stark igår fanns inte idag, iochförsig började jag åtta imorse så det kan ju va mycket därför.

Iallafall så låg jag under två plädar i soffan och kom på att jag inte ser så jätteotroligt dåligt ändå, på högerögat då. Bara jag får koncentrera blicken ett par sekunder så lyckades jag faktiskt läsa att det står Sandra SP3TN.
Det kom säkert göra att jag klarar provet nästa vecka.. Tss.
Men imorrn ska jag plugga, ha ett par timmar mellan svenskan och etiken.
Jag kunde också läsa Liza Marklund med högerögat, fast jag låg i soffan och den är under sängen. Eller möjligtvis är det vänsterögat jag ser bättre med..



Hela dan har jag stått emot känslan att smacka på folk i bakhuvudet. Det är tur att mina tankar är mina egna.
Skickade ett sms till Sofia och tydligen oroade jag hon så mycket att hon kom hem i helgen, ha.
Men då är det skönt att komma hem till den underbara skivan som jag hittat, en massa bra låtar, så skön blandning. It makes me smile.


Handbollen. Jisses.. Glad att dom klara poäng. Hade ont i magen när det tog slut. Bättre match imorrn tack. Dom måste verkligen få igång anfallet.



Nä, om jag ska ta mig ner i källarn och hämta upp kläderna. Har äntligen handtvättat två tröjer som jag inte orkar ta tag i.
Om nån vecka ska jag rensa ut en massa skit, då jag förhoppningsvis fått all min nya skit. Tummen upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0