Tidsfördriv

När jag var påväg hem från lektionerna idag kom Columbus på radion, var beredd på att den skulle va riktigt jobbig att lyssna på.. Men så var det inte.
Självklart var den helt underbar och det fick mig att må så bra. Trodde att den för alltid skulle vara förknippad med promenaden, men det är den inte.

Har suttit och lyssnat på dom ett bra tag nu. Det finns inte ord att beskriva hur mycket låtarna betyder. Vissa leder till tårar, varje gång. Ändå blir jag så glad och lättat inuti.



Jag kommer att älska svenskalektionerna, det blir en uppsatsskrivning redan imorrn. Det kommer att bli ämnet som kommer att göra så att jag orkar mig igenom dom andra.
Har haft alla lektioner jag ska ha nu, bortsett från samhällen. Förhoppningsvis blir det en bra tid.


Det har varit blött och plaskigt hela veckan vilket leder till att jag blir von Fluffo. Ska så fixa en klipptid inom kort och klippa av skiten, orkar inte med det mer.
Frågan är bara ifall jag ska göra som sist och låta frisören klippa som den vill och riskera att behöva gå i en mössa i ett halvår.
Bort ska det iallafall.


Kan säga att dom senaste nätternas drömmar får mig att tro att jag är galen. Det är tur att ingen kan ta sig in i mitt huvud och läsa mina tankar.


Godnatt. Jag är livrädd med stil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0