Utbrott

Jag har så ont i huvudet så jag skakar i hela kroppen. Har nästan alldeles nyss kommit uppifrån tvättstugan, det tog mig väldigt lång tid att få ner alla kläderna. Är alldeles yr och allmänt kass.

Har vart hemma hos Fille och sett på film med gamla gruppen. Jättekul att se alla. Skönt att koppla bort huvudvärken med men nu när jag kommit hem igen så började jag känna efter igen.. Vilket jag inte skulle gjort.

Var inte ens smårädd, sådär som jag bruka va när jag hämta kläderna. Hade nog tillochmed tyckt det var skönt om den där svarta filuren från filmen vi såg hade kommit och dödat mig.



Vet att jag egentligen borde ta och gå och lägga mig, men jag tror inte att jag skulle klara av att klättra ner igen om jag skulle behöva spy. Men det lockar inte att ligga i soffan heller, så jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till.

Den starka lukten av fylla och överparfymerade mänsker i trapphuset var inte direkt det jag behövde.


Bara kaos.

jag blinkar till, tårar kan jag vara utan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0