Yoghurt

Va på ica idag för att hämta ut mitt paket, dock segade jag ut min vistelse där sålänge så jag missade det med fem minuter. Det postiva är att jag inte brydde mig nämnvärt, finns ju en morgondag. Visste inte att dom stängde klockan fyra redan, då hade jag skyndat på litegrann.
Kunde bara inte bestämma mig vad jag skulle ha och äta, slutade med att jag köpte yoghurt. Inte så jättedyrt att köpa två stycken så jag gjorde det, en vanlig god jordgubb sen den andra var det ju självklart svårare att välja. Tillslut blev det citron/vanilj, var väldigt osäker men övertalade mig själv om att det skulle va lyckat.
Jag kan ärligt säga att jag aldrig ätit nått så vidrigt i hela mitt liv. Känslan av att sitta och äta hudkräm med citrondoft slår min upplevelse med skol-köttfärslimpan som fick mig att tro att jag tuggade på kattmat.
Sicken nit. Men ack så humoristiskt.


Har städat idag och det ser faktiskt rätt bra ut, om jag får säga det själv. Doftgrejen jag köpt till toaletten var för engångsskull så otroligt lyckad. När jag kom hem från ica-vistelsen möttes jag av en god doft så fort jag öppnade dörrn. Tog mig ett tag att inse vad det var som luktade.

Imorrn måste jag stenplugga, det ser inte så bra ut inför provet på tisdag. Borde väl egentligen lagt mig för ett tag sen..
Dagen har varit ett stort steg framåt. Det finns vissa saker jag inte kan påverka än, men ge mig orken så inom ett par år, då.



Nä, om jag ska ta och fortsätta mitt peggleande och lyssna vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0