Beslut

Sitter här och njuter av David Grays underbara allt och tycker nog att livet är helt okej ändå. Om jag bortser från det faktum att mitt huvud inte är som det ska och jag är alldeles för konstig i allmänhet.
Halvtimmen mellan fem och halv sex var mystisk.. vet inte riktigt vad som hände där.. Men som sagt, bortsett från det så är det nog mer än okej.

Vad jag önskar mig just nu är att minst tre personer tackar nej till sin plats, för då gott folk, då kommer jag förverkliga min dröm på riktigt.

Trot eller ej, men till hösten så kommer jag bosätta mig i Piteå för tre år framåt. Sen om det blir på journalist (fjärde reserv) eller radioproduktion (där jag är antagen) får jag inte reda på än.
Men nog är livet bra härligt ändå.


Speciellt beroende på att jag på söndag kan ligga och sova till halv fyra om jag så vill! Vilket är ganska troligt.. Höhö.



Ja, nog är det ett leende ni ser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0