Citat av två humoristiska filurer

Sagt igår:

Om nitton dagar smäller det!
Vaddå?
Då får du gå på systemet!

Behöver jag säga att vissa av dom jag går hem till är helt underbara. Han gav mig också en lektion i att hembränt är bättre än det som köps på systemet, då det är kräkmedel i det. Ja jisses. Och inte ger hembränt huvudvärk inte. Det är bara bra med det. Tss.


Det var en tjej här idag som var så brunbränd och vacker.
Men inte lika vacker som dig såklart.
Haha, nä det är det väl ingen som är.

Jag kommer verkligen sakna en del av dom väldigt mycket när det är slut på detta.


Insåg idag att det har hänt nått, utan att jag egentligen märkt det. Hur bra känns inte det?



Snart dyker väl folket upp, se på den. Myspys! Har tillochmed torkat av golvet, är jag inte värd en liten applåd för det vet jag inte alls. Men med tanke på hur många golv jag har torkat den senaste tiden så var det nog dags att ta tag i mitt eget.


Har du hittat dig själv?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0