Förhoppning

Trodde att jag befann mig i Rossön och det var vedklyvningsdags när jag vakna imorse. Att lyssna på en häcktrimmer några timmar i sträck är inte en dröm om sömn behövs.
Fast att jag fick för mig att jag var i Rossön kanske inte var så konstigt med tanke på vad som slog mig precis innan jag gick och la mig igår.. Usch. Dont know what to do.


Var det glädjekänslor när Spanien vann? Oh jäs. Inte för att dom är ett av mina favoritlag men nog var dom värda det. Oroade mig lite för att Tyskland skulle trycka in nått skitmål men varför oroa sig när dom har Casillas i målet?



Hoppas, hoppas, hoppas på att det här slutar bra, då slipper jag tänka mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0