Lycka

Vad glad jag blev när jag hittade en David Gray-skiva på min dator. Har hur länge som helst tänkt att fixa en, men inte fått tummen ur.
Så nu sitter jag här och njuter.. Så underbart det är. En riktigt bra avrundning på min dag. Blir så glad när jag hittar åt musik som jag längtat efter.

Tydligen lyckades jag ta den från pooperns dator när jag snodde allt från hon, höhö. Kommer inte ihåg när det var, men det måste varit runt jul (?) och seg som jag är så har jag inte kollat igenom allt jag tagit.


Tänk när jag äger en cdspelare, då ska jag inhandla en massa skivor och bara sitta på golvet och njuta. (Så som jag gjorde för nån dag sen.) Tyvärr så låter det inte lika bra ur en tv som ur en bra spelare, min dator är inte heller den bästa musikutsöndraren.
Det blir en glädjedag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0