Otacksamhet

Blir bara så less på allt gnäll och skit, kanske var det för att jag var frustrerad på mig själv men det var inte nådigt inne på ica. Vissa folk, det är ju tur att dom prioriterar. Usch och blä.

Har iallafall haft riktigt intressanta samtal idag, viktiga saker har diskuterats och det är så roligt att höra äldres åsikter. Ingenting som har med skitsaker att göra utan meningsfulla tankar och åsikter. Ibland önskar jag att jag skulle kunna få sitta hemma hos vissa en hel dag och bara diskutera.
Jag blir så arg på alla som inte tar tillvara sina äldre släktingar när det går att få ut så mycket av dom.

Gårdagen var bra också, en av mina favoriter skrattade gott när jag berättade vad jag lärde mig av ett halvårs tysk-läsande. Satt och läste lite tidningar.


Jag undrar vad Wagner har gjort för fel? Idioter. Så pinsamt att läsa.



Är så glad att det är Scrubs-maraton ikväll, det lugnar mina nerver. Underbart, underbart.



Ska helt enkelt sluta att svara i telefon och kanske aldrig mer tala med nån mänska jag umgås med mer, glömmer ändå bort precis allt som planeras.
Skrämmer mig själv påriktigt.



"Du är inte svenska va?"
"Jodå, det är jag allt."
"Men du bryter ju."

Har fått höra så roliga saker den senaste tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0