Present

but first.. its okey.


Igår hittade jag den perfekta 20årspresenten till mig själv. Hade troligen aldrig köpt den annars, det handlar om rätt mycket pengar för en klocka.. men samtidigt är jag världens största pumanörd också, så det är väl som det ska.
Dom hade semester just nu, så den kommer nog inte förrns om nån vecka. Det bästa vore den elfte. Lite tråkigt ifall den inte hinner komma innan jag flyttar.. höhö.


Ska iväg och jobba om en timme, första gången på en vecka. Känns lite segt, mest för att det är kvällsturen, är inte så förtjust i den som jag en gång var. Det går ju att fråga sig varför..
Sen jobbar jag imorrn och är ledig helgen, skönt. Sen är det inte mycket kvar av denna perioden, slutar nästa söndag. Är ledig på torsdag, så bortsett från idag så har jag sju dar kvar. Det har gått skrämmande fort..
Så mycket för våran sommar, men det positiva är ju att jag kan ge mig själv en riktigt fin present. Tss.

Tappade ner vattenflaskan i glaset när jag fyllde på, så borde torka bort det. Sen ska jag göra mig iordning för dagens slit.
Det som allra jobbigaste är hur jag ska orka mig upp imorrn, är helt död. Nåja, allt löser sig.


this is your chance.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0