Rådande

Är så otroligt trött och sliten.. bara för att jag fått in i huvudet att imorrn är min sista dag på flera dagar. Med tanke på kaoset som råder förtillfället så skulle det inte förvåna mig om det blir jobb på onsdag.. Får ta det då.


Det är inte roligt att inse hur denna värld är, hur lite ett liv är värt. Och när jag tänker på gårdagen då önskar jag att jag slapp mer. Den tog verkligen bort det roliga jag ser i det och.. ja.


Det gäller att hitta det positiva och vissa dagar är dagar när replikerna bara öser ner över mig och jag skrattar konstant. Eller att jag satt och tala med en idag som fått ett korsordspris och önskade att jag kunde få mötas av en present i postfacket. Så kommer jag hem och.. tada! Jag har fått en disktrasa. Dagens sanning och går det att bli roligare? Om jag ser på dagen i stort.

Slog i huvudet nått så grymt i solskyddet i bilen igår och har fortfarande ont. Skulle jag raka av mig håret på halva huvudet så skulle jag få se blått.


Hade en rolig lördag. Det mesta som jag minns av den iallafall. Kan ju diskuteras om det är smart att åka karusell i regnet om det ändå inte kommer att kommas ihåg?


Godnatt. Låt tisdagen gå snabbt, för sen får jag sova.. sova och sova. Sen kom folket hit och det blir Liseberg och allt annat som hör till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0