Raderat

Har suttit och raderat sms på mobilen så den dog. Måste leta åt laddaren så jag kan fortsätta raderandet. Det lättaste vore väl att radera allt på en och samma gång, men självklart är jag en sån som ska plåga mig själv och läsa vartenda ett innan jag klickar radera. Och en del sparas med, inte för att jag vet varför. Men som sagt, det är bara sån jag är.


Har raderat dom där smsen som fick mig att panik-ringa Sofia en helt vanlig kväll, hon måste tyckt jag var något mongoskadad. Kommer nog aldrig glömma det samtalet, vilken panik jag hade. Stog inne på toaletten och visste inte vars jag skulle ta vägen.
Veckan som gått har faktiskt alldeles förmånga tankar gått till den tiden och jag undrar ifall jag egentligen tycker helt annorlunda än jag påstått att jag gjort?
Som om det faktumet att jag flyttar härifrån om nån vecka tillåter mig att känna efter hur det egentligen stog till, hur det kanske fortfarande står till?

Borta är meddelanden från folk som en gång i tiden betydde något i mitt liv, människor som jag inte har kontakt med idag. Det är konstigt hur det blir.
Jag har gått igenom gamla känslor när jag läst dom, kommit ihåg vad jag gjort när jag fått det. Jag är dum i huvudet, jag vet.



I vilket fall har jag haft en skön vecka med la familia. Utomstående måste fundera vars tvångströjorna är nånstans..

Ska lägga mig nu och förhoppningsvis få sova hela natten utan att väckas av något, det var längesedan. Fast först lite efterlängtad David Gray.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0