Raka spåret

Trodde inte att det var möjligare att bli tröttare än jag var igår, men efter att blivit väckt imorse halv tio så är jag det levande beviset på att det är möjligt. Orkade verkligen inte kliva upp förrns vid elva, utan att kunna somna om. Har nyss ätit en macka iallafall, önskar verkligen att jag kunde lägga mig ner och sova.
Nåja, jag är glad över att jag inte jobbar idag. Och det faktum att jag jobbar kväll två dar i rad sedan.


Så, nu är kontraktet skickat och påväg till mig. Det borde väl dyka upp inom dom närmsta dagarna, sen är allt klart. Då blir det Piteå i tre år, om inget oväntat händer.
Klart att jag är kluven, på alla dess sätt, men nöden har ingen lag som det så vackert heter.


Igår återknöt jag bandet till mina favoritfinnar. Underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0