Trött

Hade önskat att mitt paket från adlibris skulle anlänt idag så jag skulle ha mig nått att läsa. Ska gå och lägga mig nu, få ta och läsa om nån för hundrade gången. Tss. Böcker, böcker.


Ringde och kollade om lägenheterna idag också, så det enda jag behöver göra nu är att tacka ja. Väntar med det tills på måndag, hennes rekommendation.
Skönt att det är avklarat nu. Det är konstigt att se och höra folk omkring mig bli gladare för min skull än jag själv. Förhoppningsvis beror det bara på att inte har någon hjärna.


Blev jag lycklig idag när kedjan på cykeln hoppade ur? Det är tur att min tekniska sida då glimtar till och jag är begåvad. Men är det inte lustigt hur saker händer då det passar som sämst?



Usch. Sängen kallar, sömnbehovet är inte att leka med. Tror att dom senaste dagarnas dova värk i huvudet och allmänna illamående går att spåra till det.


(När allt är avklarat och skrivet så alla "tänk om" försvinner, kanske det går att få in vad som egentligen hänt.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0