Heja

Det hade väl inte kunnat börja så mycket tyngre för La France och jag hoppas på att dom på något mirakulöst sätt ska göra tre mål.
Om det nu inte skulle hända så kan målen börja rulla in för Rumänien. Det skulle vara kul om dom vann. Ut med Italien.

Tyvärr så lyckades inte Österrike att vinna över Tyskland igår, det om nått hade varit väldigt trevligt.



Har städat i garderoben idag och upptäckt kläder jag inte använt på riktigt länge. Det är konstigt så lätt vissa saker byts ut och glöms bort.
Detta liv, detta liv.


Ska upp tidigt imorrn inför den sista kursen, skönt. Vet dock inte vars jag ska, så det blir intressant att hitta. Dom ringde till mig idag om mer jobb, så det blir fullt upp i sommar. Börjar på söndag istället för på måndag.

Har andra saker att ta tag i imorrn med. Blä. Hoppas på en bra match iallafall, det skulle skänka oerhörd glädje mitt i all kaos.


En rolig sak är att jag kunnat äta idag utan att vilja köra en kniv i magen, förhoppningsvis håller det i sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0