Jahopps

Ja jisses, ibland går det ju att fundera över saker och ting. Men om det var den avgörande faktorn så är jag en riktig mupp, vad finns det att vara rädd för?
Äh. Jag orkar inte fundera.



Skönt uppvaknande till The Office, befann mig i den världen nån timme medans jag sov med det på. Det är bland det bästa som finns.


Roligt också att en fjärdeldel av min rygg ser riktigt jäklig ut. Det är första gången jag varit med om detta. Fick ryck och scrubbade som en galning förut, allt för att undvika att utveckla en fena.. Även om det säkert skulle va kul i sig att bo i vatten och ha Elin som ledsagare. (Då hon opererat sig till delfin, den eviga drömmen.) Tss.
Jag får hoppas att ingen någonsin får för sig att läsa konversationerna mellan mig och Elin, kan nog skrämma den mest hårdhudade. Resultatet skulle nog bli två vita tvångströjor.


Tur att det inte är förrns den nittonde som papprena ska va inne, det betyder att jag kan ligga ner och ligga framtills jag ska iväg. Ji.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0