Kort

Vi tog oss helskinnade till Örebro och ja.. rätt så helskinnade tillbaka. Rätt slitna, men så värt det.

Tog bussen in till Trollhättan för att möta upp Elin som höll bilen. Nu vet jag också och jag mår så bra. Ha säger jag! Lättnad och.. ja, jag vet inte. Men skönt är det. Det var det jag behövde uppleva och se hur jag reagerade, positivt överraskad som sagt. Kanske för att jag har annat på hjärnan nuförtiden.
Sen blev det några timmar i bil med bra musik innan vi på något sätt lyckades hitta hem till Sofia. Vet inte riktigt hur hon hade trott att vi skulle hitta, men ändå. Tss.
När vi tittat in hennes lägenhet bar det av till stan där vi mötte upp Lisa, wihu. Sen satt vi och drack alltför många cider/öl. Men det var så jäkla härligt bara. Dom mest idiotiska mänskerna i världen och jag tycker så mycket om dom.
Allt och inget blev sagt, en underbar sommar ska vi ha iallafall.
Och jag har lärt mig en bra raggningsreplik, inte för att den var så rolig just då. Men i efterhand så går det ju inte att låta bli att skratta.

Igår låg vi nånstans långt ute nånstans, fick plantkänslor efter vägen. Lättnad över att slippa det i sommar kan jag ärligt säga. Mycket mobbing, men det är ju så det är med oss. Varför vara trevlig när det går att vara elak?
Elin var segast i Sverige och sov större delen av resan hem, skämmes!




Nu sitter jag här och väntar på att posten ska komma, kanske att jag får mig nått kul. Trotsallt är det röd dag imorrn, så kommer det inte idag så blir det en lång väntan.
Ska ta bussen till Trollhättan sen och ligga ute på Elins baksida. Sicket liv. Det är gånger som denna jag saknar cykeln. As.

Men nu ska jag försöka få nått i mig. Kanske lugnar ner mitt damphumör, även om jag tror att det är sömn som krävs. Har knappt sovit på en vecka.
Mest inatt då när Zlatan bjöd mig på en pommes frites-tallrik, gratis då han tog hamburgaren. Ja jisses.


Över och ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0