Längtan

Så som jag längtat efter denna dag. Då inte bara för att det är Em-final, även om det nu inte blev dom final-lag jag hoppats på, utan att jag är ledig tills 16:00 på tisdag.
Efter dom senaste dagarna är jag lite förtjänt av det, om jag får säga min egen mening. Inget vidare roligt att ligga och försöka sova med ångesten hängandes över huvuvd. (Fast, det var ju bara inatt och för att jag är Sveriges största klantarsle och inte är begåvad med någon smartgen.)

Nu sitter jag ner och känner hur tröttheten sakta smyger sig på, en av dom mest underbara känslor när jag vet att jag inte har någon tid att passa imorrn.




Det är imponerande vilka blockmongon det finns i denna värld. Jag blir så trött. Först terroriseras jag på mobilen (som jag inte vågar stänga av efter att den fick bada) av nått mongo och när jag väl kan svara så visar det sig vara ett helt annat nummer men ett minst lika stort blockmongo. Slutar aldrig överraskas över hur folk beter sig.

Hoppas verkligen på att det normala samtal jag fick idag kommer sluta bra, skulle va helt underbart att få knäppa det där idiotarslet på näsan, riktigt gnugga in det.


Sommar, vad är det?

Little darling, I feel that ice is slowly melting
Little darling, it seems like years since it's been clear
Here comes the sun, here comes the sun,
and I say it's all right
It's all right

Låt det bli verklighet.



Var påväg att krocka med en flygande mås idag, ingen av oss ville väja undan för den andra. Jag vann. Tillochmed utan att bli bajsad på.




None

Grattis på 18årsdan Poopern.
Din lilla fuling.

Ha en bajstastisk dag du.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0