Röjning

Ska dra en superstädning så fort jag får ork, helst inom några minuter. Sen blir det ett telefonsamtal så jag får det överstökat. Klockan fyra är det dags för jobb, min första riktiga dag. Nu ska jag kunna sköta det här med korten själv.. Haa, känns ju bra. Nåja. Det löser sig.


Matchen igår var riktigt bra. Är så glad att Ryssland vann! Så som dom spelat sista matcherna nu så hoppas jag att dom vinner hela skiten. Förhoppningsvis blir det en final mellan Turkiet och Ryssland.
Eller Tyskland så Ryssland spöar skiten ur dom.. Men det kan Turkiet få sköta, även om dom inte har alla sina bästa spelare.. Det löser sig.



Jag måste verkligen börja lyssna när folk talar med mig. Speciellt med tanke på att jag tydligen planerat att vara med Sofia och Elin på midsommar. Det är en massa saker jag får veta men som ramlar ut lika fort igen.
Skulle kunna radda upp en massa saker som jag blivit medveten om den senaste tiden, saker som jag ska ha vetat hela tiden. Jisses.
Framtiden kommer bli intressant, tss.



Det bästa är väl att jag tror att synsk stavas med c. Jag är inte alls cynisk.. ha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0