Soligt

Har legat ute hela dan och lekt med mitt korsord, det har gått sådär. Ibland slår det till och jag är smartast i stan. Hade hjälp av Lisa ett tag med, när vi ångestade oss i telefon.

Fick ett trevligt sms från Elin, så hon har vart här ikväll och vi har mongoat oss som vanligt. Folk runt omkring blir nog rädda för oss. Eller... blir dom det?


Är alldeles slut i huvudet, alla dessa tankar som vimlar omkring och inte ger mig ro. Sov inget vidare, höll ut till halv tre innan jag blev tvungen att sätta på radion för att få nått annat att fokusera på. Jag är korkad, korkad, korkad.
Det är konstigt hur det kan bli, meeen jag tror fortfarande på en bra sommar. Kanske bättre än väntat..


Imorrn bär det av till Örebro för nån dag, har gjort en bra skiva. Någorlunda iallafall, inte riktigt så bra som jag vill. Men just nu orkar jag inte sitta och leta igenom all musik, så det blev som det blev.
Efter Elins krock idag (Välkommen hem!) så fick jag den stora äran att köra. Mycket sång bakom ratten imorrn.


Nu dusch, sen läsning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0