Sorg

Sitter och deppar över det faktum att jag troligen aldrig kommer bli ägare av den bruna serien från Höganäs. Det var kärlek vid första ögonkastet. Planen var att den dan jag började jobba skulle köpa allt, några delar i månaden.

Sorg den dan jag möttes av lappar där det stog att det bruna skulle utgå.

Var på Duka i onsdags och tittade på underverken, plågade mig lite mer med att titta på det idag också. Skulle säkert kunna få ihop serien ifall jag åkte runt till olika ställen, men det skulle gå på åtskilliga tusen och jag har inte dom pengarna. Sug. Slutade räkna när jag kom över 5000.



(Här skulle det in en fin bild på det vackra,
men tydligen är det lika troligt att jag får
tag på en bild som att jag nånsin kommer
att äga skiten.)


Kommentarer
Postat av: Malin

Jobbigt att du är deppig hoppas det blir bättre.

2008-06-26 @ 21:54:32
URL: http://brunettmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0