Starkt

Dom senaste dagarna har jag gjort vissa saker jag aldrig i hela mitt liv trott att jag skulle göra, än mindre klara. Det är konstigt hur det kan bli och det känns riktigt bra.
Håller detta i sig behöver jag inte oroa mig för framtiden. Bara ta idag, inte en tanke i huvudet. Kanske att jag börjar bli stor.


Natten kanske gjorde sitt lilla. Jisses. Vissa drömmar, tänk om dom kunde bli sanna. Jag hade inte klagat iallafall.. Höhö, så att säga.


Oh Lauras album firar jag snart ett år med och jag älskar det lika mycket nu som första gången jag hörde det. Den hamnar i min matlagningsalbumshög, då blir det ett speciellt band. Precis som dom andra få skivor som finns där. Förhoppningsvis skickar poopern iväg min skiva jag gjorde när jag var hemma sist.


Riktigt less blir jag på att dom inte ska skicka Wagner till os. Vad finns det för idioter i detta land? Hur tänker dom egentligen. Herregud, hur mycket begärt är det att dom skicka en riktigt begåvad tjej att bevisa vad hon kan.

Skrattade jag gott åt Wenströms påståenden att ingen hade bild i hela världen, trodde inte på det och läste nu att det heller inte stämde. Mycket bra där. Även om just dessa tillfälliga avbrott inte var deras fel så kan jag inte förstå hur dom inte kunde hålla koll på matchen ändå? Det är ju riktigt begåvat att missa två mål. Speciellt fjanten vid datorn, hur svårt är det att hitta åt en målsida som uppdateras hela tiden? SÅNA SOPER. Tv4 har varit så otroligt värdelösa detta em så det är pinsamt. Hur rättfärdigar dom att det är mer reklam än snack?
Det enda positiva med detta är att Jidhe råkar ut för det själv. Självgode fåne, kan inte annat än le. Går från svt tillbaka till den kanal han hånat genom åren, lilla fjant.
Jag hatar när dom bra går och tror att dom är bäst i världen och ska finnas överallt istället för att hålla sig vid det dom är bra på. Idioti.

Inga leenden till Tyskland iallafall. Men vem har sagt att det ska vara rättvist?

Ikväll hoppas jag på en supermatch mellan Spanien och Ryssland som slutar med rysk seger. Sen hoppas jag att dom spöar skiten riktigt ordentligt ur tyskarna på söndag, det om nått skulle vara underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0