Svar

Jag tar det som ett bra tecken att det bara tog ca en och enhalvtimme att få svar på annonsen. Nu vet jag också att det är det här jag vill. Har velat fram och tillbaka, men nu har jag fått starka bevis på att jag gjort rätt.
Skulle kännas riktigt bra ifall vi skulle få napp direkt och inget krångel kring lägenheten.

Om några veckor kommer väl brev från skolan också.. Isch. Vågar inte tänka på det. Så nära nu. Drömmar, drömmar..



Gårdagen var skön. Är helt slut i huvudet, har bara varit vaken i två timmar. Behövde sova ut, även om jag drömmer det mest konstiga. Har ätit årets första jordgubbar också. Gott, gott.

Vad ska jag säga? Att jag litar fullt ut på mitt själv när det kommer till det. Första instinkten slår aldrig fel. Ibland undrar jag om jag är cynsk. (Speciellt förut när jag tappade vattenflaskan i golvet, jag visste det innan.)


Får fundera om i fotbollen. Portugal.. skit också. Sen Kroatien. Det jag vet med 100% är att jag absolut inte vill att Tyskland vinner. Det vore det sämsta som kan hända.



Det här går inte, bäst att lägga sig en stund igen och titta på Steve. Tydligen är det en film med han på femman om 20 minuter. Kommer säkert lipa bara för det. Usch. Detta liv, detta liv.


Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0