Torsdag

Kom hem, hoppade in i duschen och sekundrarna efter gjorde Zlatan 1 - 0. Segerdans i duschen. Hade precis hätt av duschen när Hansson gjorde 2 - 0, så jag kunde se reprisen av målet. Glädje.
Sen såg jag resten av matchen medans radion var på, kan inte med mupparna på fyran, Lasse och Ralf är bäst. Enda problemet är att dom ligger lite före på radion, men hellre det än idioten Perlskog. (Om det nu var han som var kommentator.)

Som sagt, det var mot ett Grekland som inte presterade särskilt bra som vi vann. Det är inte bra att dra iväg alldeles förmycket. Men måstematchen kunde inte ha slutat bättre.
Bortsett från Chippen.. så, resultatmässigt.



Det var tur att jag laddade upp med nån timme Bergianska ord innan jag gick iväg. Jag har vissa rader i ryggraden, riktigt stöd. Det var verkligen nått som hände med mig den där gången i Göteborg. Eller, det verkar som det. Och det är så jäkla bra.

Det mesta tyder på att jag saknar en smartgen (den som sköter namn, ansikten och lokalisation) vilket betyder att min grubbelgen är något förstorad.



Imorrn kommer Lisa till Vänersborg (tack vare mitt tjat säger jag) och jag har fått pengar på mitt Icakort så jag kan handla mat. Kan det bli så mycket bättre?

Över och ut från flickan med dom vackra glasögonen. (Haha.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0