Återfall

Efter trippen till Örebro har jag knappt varit hemma, skönt på många sätt och vis, ingen tid till tankar och dylikt. Framtills idag då dom åter hann ikapp mig. Anledningen till varför jag sitter här hemma och halvser på fotbollen istället för att vara hos Elin och co i hennes stuga.
Men jag vet att jag måste ta såna beslut ibland, alltför många gånger har jag gått emot min magkänsla och det bara slutar knas. Behöver tid att fundera också, även om allt känts så bra den senaste tiden, panikkänslorna och ångesten över alltför idiotiska saker har knuffats undan och jag har mått bra.
Imorrn ska jag nog ut dit, beroende på hurvida nån kan hämta mig eller inte.


For till Elin i torsdags och kom hem i lördags, vet inte riktigt vad vi hållt på med. Haft ont mestadels kanske, tack vare dom två (!)  soltimmarna i fredags. Det var tydligen en riktigt konstig sol då.
Men du, huvudsaken är ju att vi inte fått några blåsor.
Som sagt, skönt att bara prata om allt och absolut ingenting.
Har äntligen sett Pianisten också, sen om det var smart eller inte är en annan sak. Mår bara illa när jag tänker på mänskligheten.

Lördagen var riktigt kul. Vet inte riktigt varför, den var kaotisk och ja, kanske var det dom goa drinkarna som avgjorde det hela. Aldrig i hela mitt liv att jag druckit något så gott. Som polkagris, mums.
Men även det faktum att jag fick utlopp för min diskussionslust med en minst lika konstig mänska som jag själv var riktigt, riktigt roligt.
Drabbades också av ett riktigt panikslag då jag insåg att jag inte fått tillbaka mina nycklar, men det löste sig. Hade varit lite för typiskt.



Idag började allvaret lite lätt för mig. Tror nog att detta kan bli bra.



Nä, kan inte trycka bort illamåendet mera just nu så det är bäst att jag koncentrerar mig fullt på fotbollen istället. Men, det var skönt så länge det varade.
Kan tydligen inte släppa det, jobbigaste är väl att jag sa det högt i tisdags också. Kanske inte på det sättet jag faktiskt egentligen menar det, men ändå. Tankar som blir sagda högt.. ajdå.
Jäklar i mig vad jag är korkad ibland. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0