Mänska

Lyssnade på en låt i onsdags och fördes tillbaka över ett halvår i tiden. Vet inte vad som gjorde mig mest illamående, det faktum att tiden har gått nått så vidrigt fort eller dom gamla känslorna som kom över mig.
Kanske var det låten som var den utlösande faktorn för min underbara natt, vem vet. En sak är säker, jag hoppas mer på det än den teori som jag annars har. Förhoppningsvis var det bara frossan som talade då.

Nu börjar jag känna mig som en mänska igen iallafall, det är ju alltid skönt.



Bortsett från det så har den senaste tiden vart bra. Trivs bra med verkligheten, även om jag också blir rädd av hur det ser ut. Börjar på riktigt nästa måndag, det blir nog bra det här.
Det är synd att jag glömmer bort dom otroligt sköna kommentarerna jag fått den här veckan. Nu börjar jag bli igenkänd också, kanske att jag inte så länge till kommer att tas som pojke. Tss.


Tyskland förlorade igår! Underbart! Hoppas verkligen att Österrike vinner nästa match. Jag skulle bli så otroligt glad ifall dom åker ut, riktig glädje.
Heja Österrike!

Holland - Frankrike sedan. Intressant.



En av mina absoluta hatpersoner befinner sig i Vänersborg idag. Jag kan nog hålla med om att fredag den 13:de är en riktigt oturdags. Hugaligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0