Lätt

Så lätta steg jag hade idag när jag gick hem, mest när jag var ner i källarn för tvättid, var det riktigt längesen jag hade. Det är så skönt!
Är dock rätt sliten och trött just nu, så kan inte njuta alltför mycket. Jag hoppas att känslan återkommer imorrn när jag sovit.

Mitt dåliga samvete behövs inte mer, det om nått är helt underbart. Det är en sak som finns kvar, men inte så allvarligt. Det var inte min mening och när illamåendet finns så nära så är det som är. Hä lös sä.
Skrämmande vad en dröm kan få det att ändras.


Gjorde en riktig mig-sak igår. Det är inte bra att tappa mobilen i ett vattenfyllt handfat, den blir mongo. Men ren är den. Kanske inte helt otippat att det är jag som ska lyckas med det.



Matchen igår.. Har inte orkat läsa vad dom hittar på för ursäkter eller förklaringar. Helt utspelade räcker. Det var inte någon rolig match alls. Ingen spänning.
Blev inte förvånad, väntade mig inget annat. Vinst eller oavgjort, det är väl ganska självklart att dom ska förlora då? Hade verkligen hoppats på nått bra, speciellt med tanke på första halvlek mot Spanien. Men så är det.
Grattis till Ryssland som är värda att gå vidare.

Ikväll hoppas jag på att Portugal dänger skiten ur Tyskland. Då kommer jag sova gott inatt.



Buhu, jag ha skavsår i min poopershooter.
Jag bajsar för mycket.
Nu ska jag duscha.


En sak är säker, den dan jag växer ifrån den här humorn är det inte värt det längre.
Jag skrattade mycket och länge, av många anledningar.
Lite glad är jag att slippa planteringen i sommar.
Höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0