Välkommen tillbaka

Så mycket för att känna sig som en mänska.. Ja jag säger då det. Men får skylla mig själv.

Det jobbiga är att jag fått för mig att jag satt mig i en komplicerad sits, fast det inte är det och jag vet det dom gångerna jag kan tänka klart. Så tröttsamt! Så tror folk att jag är elak, dom borde hoppa in i mitt huvud för en sekund och se allt kaos.

Dom säger jag varit farlig
Alltid har jag varit svag
Dom säger det är nåt med mitt huvud
men ingenting har någonsin
varit så nära ett svar


Gårdagen var kul. Det är roligast när det är impuls. Sofia kom hit och ringde den fulla Elin som tydligen lät väldigt mogen, något jag tyckte var riktigt humor. Sicket muppo. Vi åkte dit och kvällen slutade på Lipz. För första gången på evigheter drog jag till med en superspillning innan. Lyckades på nått sätt gå in i Sofia och sen var min Rossö-scarf inte så torr som den varit. Vet inte hur det går till, men någon ska väl göra sånt också.
Lisa och co var där med, så det var kul att se henne lite med. Vi slapp kidnappa henne som vi planerade innan, tss. Tyvärr så hann verkligheten ikapp mig och påminde mig om hur det egentligen står till med mig, så där tog kvällen slut för min del. Men det var kul så länge det varade, får som sagt skylla mig själv.


Får se hur kvällen blir. Heja Sverige.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0