Yrhus

Vad jag saknar denna sommar är den befriande känslan när skorna få tas av efter en lång dag i skogen. Saknar också fredagen, då tröttheten tillåts att komma och en hel helg väntar.
Är lite småsliten nu också, men inte på det sättet. Har inte heller kommit igång riktigt när det krånglat med delegationen, men imorrn då blir det klart. Förstår inte hur det kan ta över en vecka att rätta och skicka ett prov så folk kan få jobba? Segarslen.

Många applåder till mig som missat att svara på två stycken, väldigt begåvat.


Dagens bästa var min och Lisas två timmarspromenad till en affär som inte fanns. När vi hamnade i ett jättefint bostadsområde så började jag ana oråd, speciellt när det fanns två affärsskyltar på en stolpe men inte den. När ingen heller hade hört talas om affären så kändes det rätt kört, speciellt när dom inte ens svarade i telefon.
Ja jisses, allt för att poopern fyller år i helgen. Tss. Får försöka fixa det på nått vis, chansen att Lisa följer med mig på liknande turer är nog ganska osannolik.

Har fått lite uträttat idag iallafall, var även på skatteverket och ordnade pappret. Fast jag vet inte vars jag lagt det nånstans. Men med tanke på hur mycket jag har yrat dom senaste dagarna, har råkar ut för allt möjligt, så är jag inte förvånad. Det dyker väl upp.


Nä, om jag ska fortsätta se fotbollen. Eller höra, krångel krångel, självklart. Jag håller tummarna på att uttrycket om Tyskland inte ska slå in igen.. Usch.
Kom igen nu Turkiet!



Damp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0