Kanske

Jag säger som den underbara Søren Huss sjunger:

I'll tell it all tomorrow
or the day after tomorrow.

Det är väl det som är underbart med detta liv, att inget är säkert.


Det är synd att det aldrig blir det bra som skrivs ner, mer idiotiska saker som egentligen är helt onödiga. En uppfinning jag skulle vilja ha är en maskin som går att koppla in i huvudet så att det jag vill få ner på papper kommer ner. Tankarna är grymma i huvudet, men så fort pennan åker fram så blir det som det blir.

Har läst en massa idag som rör om det i huvudet på mig. Jag kan inte låta bli att fundera hur världen kommer att se ut.



För mig personligen så tror jag att det löser sig. Som sagt.. det kanske är lugnet före stormen och jag ändrar mig hela tiden. Ena stunden har jag bestämt mig och den andra så radas problemen upp sig och det där bestämda försvinner. Enkelt sagt så är jag förvirrad. Och som påpekning på det är det inte mitt fel. Mer än att jag tydligen är väldigt lättpåverad. Det är tur att Markus Krunegårds helt underbara röst finns där då. Markusevangeliet.



Nu ska jag ta och krypa ner i sängen och läsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0