Väg

Gick på en väg idag som jag inte gått på på nästan två år. Förr sprangs det där varje dag, ibland flera gånger. Kände inte igen mig ens, det om nått var lite skrämmande. Vet inte varför, kanske för vad det representerar.

Så mycket för att få börja jobba påriktigt.. blir väl inte förrns på onsdag istället, fast då är jag ledig. Så torsdag. Blir less ifall jag måste masa mig dit på onsdag. Jaja. Det blir som det blir.


Nu är jag riktigt trött på detta väder. Är det juni eller oktober?



Imorrn ska jag och Lisa på bio, gissa vem som ska smälla i sig en stor popcorn innan reklamen tagit slut. Popcorn, popcorn.



Nej, borde ha sovit innan jag kom hem. Svammel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0