Ackusativobjektsgranskningsdags

Är det nått jag kan bemästra så är det nog svammel. Trotsallt är det ju rätt många mänsker i min omgivning som påpekat på mitt sätt att mitt i en mening helt byta ämne.

Synd att provet inte imorrn går att svamla sig ur, då det är dags att visa hur bra min svenska är. Ordklasser och satsdelar.
Ackusativobjektgranskningsdags, så att säga. Nåja, det blir nog bra det med. Lite har jag faktiskt kollat i boken.. Borde nog ta och göra ett mvg-prov, det hade nog vart bra.


Det blir inga romerska bågar för dig antonia när jag kom hem. Ledsen, men under mitt depp idag så letade jag åt varenda en och åt.. Inte för att det var gott utan mer som en tyst protest mot det som gjorde mig depp.
Men ingenting som inte min musik kan göra bra igen.


Förresten är det tydligen torsdag imorrn vilket betyder att mina föräldrar kommer att dyka upp närsomhelst under morgondagen.
Kul kan tyckas, men det ser förjävligt ut här just nu. Vet vad jag ska göra imorrn.. Kunde ju faktiskt inte igår när jag pluggade etik (hrm) eller idag när jag faktiskt pluggat grammatik (tänk om, tänk om).


Äh, gå å lägg dej, blir som inget mer gjort nu.. det är ju en sak som är säker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0