Adjöken

Idag är sista dagen på riktigt länge som jag kan ha håret uppsatt, har väl inte riktigt hedrat det, men nu när jag ligger här i min säng så är det i en knut.
Ska bli skönt att bli av med skiten. För första gången lite planering över det hela med. Imorrn vid tio då är det som det ska va, så som jag faktiskt fortfarande ser på det. Konstigt.


Det ser bra ut, men det gör det ju alltid.
Tandläkarbesök hos världens bästa tandläkare.




Nej, jag ska inte ha ångest över det här. Har mått dåligt idag så det räcker och blir över för ett tag. Jag vet innerst inne vad jag vill.
Jag är en riktigt stor idiot ifall jag inte gör det jag velat i hela mitt liv.


Elin, om jag lovar att inte få frossa och svetta ner hela din madrass får jag komma och sova hos dig då? Höhö.




Sjung läsi sjung. Du behöver aldrig mer vara rädd. ♥
2:17.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0