Brahet

Tänk att min känsla stämde. Det jag hoppades, trodde och bad om skedde. Dom två saker jag önskade mig mest av allt. Kommer att lägga mig med ett stort leende på läpparna ikväll och somna skönt.
Sa att 17 mars 2008 skulle bli nått speciellt.

Förhoppningsvis blir morgondagen likabra. Underbara.



Efter min och Lisas sköna promenad igår på årets finaste dag trodde jag att våren var kommen, men så vaknade jag imorse.
Vitt, vitt, vitt. Tror inte att jag överdriver om jag säger runt en halvmeter.. Lite oväntat och inte alltför efterlängtat.

Gick iväg till intervjun och satt där ett tag. Fick bra besked. Ringde Lisa och vi bestämde oss för att köra ut till Överby. Först såg Lisa inte vars bilen var och efter att vi grävt fram den jäkeln så försökte hon köra ut från snön.. Behöver väl inte berätta att det inte gick.
Vädret var som när Emil ska rädda Alfred, då han blivit sjuk. Emil tar Lukas och lägger Alfred på en släde och ska iväg till läkarn i Mariannelund men kör fast och måste skotta sig fri. Det riktigt piskar snö på pojkstackarn, precis som det gjorde på oss.
Längesen jag varit så blöt.

Två timmar senare var det självklart jättefint väder. Vi tog oss en promenad till godisgrottan, så lite hände det ju idag ändå.
Imorrn kanske det blir Överby beroende på.


Jag är så glad, över väldigt mycket just nu. Det känns så bra.


Röst.

MoDo Hockey - the heart of hockey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0