Felaktigt

Gandhi ja.. han var ju en känd däckluftare

Jag kommer aldrig att sluta förvånas av dom otroligt djupa och bra replikerna som avfyras efter varandra. Ett bra sätt att koppla av. Att skratta sitter aldrig fel.



Kom att tänka på det jag läste i Sofias tidning i fredasnatt.. Inte bra, inte bra överhuvudtaget.. Helst skulle jag vilja lägga ner allt, det känns så otroligt meningslöst. Jag blir så less.
Har suttit och letat efter det rätta nu och hittat en.. En! I luleå.. Precis exakt vars jag vill flytta.. Blir så less.
Vad ska jag göra? Jag trodde verkligen att det skulle löst sig för mig nu, om jag tagit mig in. Men nu vet jag inte längre.. Lär ju ska va riktigt begåvat att påbörja nått som jag inte kommer att vilja avsluta för att det inte är som det ska va.
Blir galen.

Önskar att jag kunde slå av hjärnan och inte tänka.



MoDo - Timrå.
HV71 - Skellefteå.
Linköping - Djurgården.
Färjestad - Frölunda.

Nu börjar allvaret..
Vet hur jag vill att det ska gå i dom två första, men sen är det pest eller kolera.

Löven blev utslagna.. Tråkigt.
Boorken tillbaka i Brynäs, tss. Lyckades slå på sporten på fyran precis så jag fick uppleva en underbar intervju med Ove Molin. Uschiamej.




Påminnelse till mig själv att sluta upp med att äta vindruvor i mörker. Det kan leda till oväntade överraskningar.. Blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0