Förbidraget

http://www.aftonbladet.se/debatt/article2056224.ab

Tycker detta var bra skrivet. Okej, grabben är riktigt bra, men det blir alldeles för uppblåst. Sån hysteri över så lite. Jag undrar hur många som glömt han om några dar nu när den där otroligt överdrivna cirkusen dragit förbi för iår.
Nej, låta mänskan hålla på med sitt och om han nu ska analyseras så låt folk som kan göra det.



Dagens goda gärning var en bra en. Jag hade blivit glad iallafall. Lättad om inte annat. Så bra Sandra att du för engångsskull gjorde nått du annars inte skulle bry dig om.
Den gyllene regeln så to spik.


Imorrn är det måndag. Jag tror det kan bli en bra dag. Jag hoppas och ber att den blir det.


Tack och hej, nu ska jag antingen lyssna på mera musik eller sätta på ett cheers-avsnitt i väntan på att mitt hår ska torka. Vilket iochförsig kan dröja ett tag nu när jag tänker på Antonias meningslösa försök med en hårtork.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0