Goddag

Vid den här tiden förra veckan var vi påväg till Finland för att köpa lite gott. Kul att leka vuxen för en stund.

Ja, tydligen så överlevde jag förra veckan på nått sätt. Har knappt vart hemma på en och enhalvvecka. Kom hem för en liten stund sen, bli en lugn kväll ikväll. Ska bli riktigt skönt, bara tänka på mig själv. Kanske blir en promenad till Ica för att köpa nått gott, har noll hemma så det kan ju va bra.

Hej Sven, så sammanfattar jag gårdagen lite snyggt sådär. Tss. Jag är nog rätt mystisk ändå. Vi va och spelade bowling, riktigt roligt var det. Sämst i stan som vanligt, men vem bryr sig, huvudsaken är ju att ha kul. Efter det var vi på nån privatfest nånstans innan jag, elin och sofia gick nånannanstans. Kommer inte ihåg vars, men nånstans mitt i smeten, möjligen.
Det var riktigt roligt, var ett tag sen jag hade så kul. Men så kan det va svårt att misslyckas med vissa folk. Visserligen var vi ute i Piteå förra lördan, men med en riktigt förkylning i kroppen var det mindre kul måste jag  erkänna. Den natten var mindre skön med, riktig superfrossa mitt upp i allt. Jag tror aldrig elin tyckt det var så mysigt att krypa ner hos nån som när hon kröp ner hos mig. Tss.


Var ju en sväng i Rossön med, kan inte riktigt beskriva hur skönt det kändes.. Att få vara hemma och sova i min egen säng. (Inte för att sängen här inte är min egen.. men ändå.) Jag är så otroligt glad över att jag fick vara där dom där timmarna, jag behövde det verkligen. Jag vet inte riktigt varför, med tanke på att... menmen. Bara lukten får mig att må bra.
Funderar starkt på att åka hem över påsk och åka skoter och grilla på sjön. Det skulle va helt underbart.
Tvingade även med Antonia så hon ha vart i Göteborg i veckan, just nu är hon i Stockholm. Det är så det ska vara.
Vi såg massa Cheers i måndags, så bra.


Fick även tillbaka matteprovet. Jag är riktigt imponerad över mig själv. Och så otroligt tacksam över att ha en så bra lärare! Han är grym.


Grattis till Skellefteå också, riktigt roligt. Antos, antos the mään. Skönt att dom avgjort så att en seger mot MoDo ikväll inte hade vart livsviktig.
Nu kan jag se matcher också när nian börjar visa. Jag är så glad över det. Aldrig mera fyran hoppas jag, blä. Nej tacka vet jag dom bra kommentatorerna.
Såg MoDo - Frölunda i tisdags, så surt att dom förlora. Men, dom kan ju inte alltid vinna. Nu drar det ihop sig.
MoDo Hockey - the heart of hockey. Lycka.


Nej, nu har jag inte ork längre till det här. Kan ändå inte skriva ner allt som rör sig inom mig när jag inte kan få det att va still för en sekund. Jag oroar mig själv och inser massa saker.
Jag kan säga att jag har lärt mig otroligt mycket om mig själv den senaste veckan, både på gott och ont.
Tror det får bli en kväll med bara bra musik på hög volym helt enkelt.

lämna mig ifred.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0