Intresse

Idag kom telefonsamtalet som jag faktiskt gav upp idag när jag tog in posten. Just precis när jag tala om det också. Ibland kan jag inte låta bli att le åt hur konstigt livet är.

Men så är jag ju en sån som helt plötsligt kan börja skratta för mig själv när jag kommer på minnen. Eller när jag ser på tv, jag kan komma på mig själv med att sitta och tokskratta.

Första tanken när jag vaknade imorse var att jag har nog ett rent samvete. Helt sjuk dröm.


Let not shit ourselves
Är nog alldeles för lättcharmad ibland, men när han sätter igång och bryter.. Oj, det är vackert. Starkt, högt och brytigt. Det är så det ska va.


Efter 35 sekunder missade Skröder öppet mål, då kändes det kört.. Och det slutade ju inget vidare. Dom måste leda missa-öppet-mål-ligan.
Nya tag på lördag, det här ska fixa sig. Vill verkligen inte att dom åker ut nånsin.



Äh. Sömn på detta. Bara innehållslöst svammel ändå.

image22

Hittade mina och pooperns vackra kak-bilder.
Poesi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0